نمایشگاهی از آثار تجسمـی نجومـی با عنوان «جادی شب» با آثار عکاسی مرتضی مرادلی و نقاشی‌های اوین حمـیدی درون گالری سازه راس واقع درون برج مـیلاد تهران برپا شده است. 
 در این نمایشگاه ۱۰ تابلوی نقاشی و ۲۵ عدر ابعاد ۷۰×۱۰۰ سانتیمتر به منظور بازدید عموم ارائه شده است. نقاشی برج میلاد بـه گفته‌ی دست‌اندرکاران نمایشگاه، نقاشی برج میلاد آثار نقاشی از تلفیق اجرام اعماق آسمان و مناظر زیبا، بکر و سمبلیک زمـینی ترکیبی بوجود آمده که تا آنچه درون آسمان‌ها با چشم نادیدنی هست به تصویر درآمده و در کنار عکس‌های نجومـی کـه از شمال که تا جنوب ایران را درون برمـی‌گیرد، آن بخش از زیبایی‌های زمـینی و اجرام اعماق آسمان کـه در شب پنـهان مانده را درهم آمـیزد که تا بخشی از زیبای‌های نـهفته درون جهان هستی بـه تصویر کشیده شود. 
 مرتضی مرادلی متولد ۱۳۵۷ درون تهران و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری هست که درون دوره‌های دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران بـه فراگیری عکاسی هم پرداخته است. نقاشی برج میلاد وی از سال ۸۷ بـه ستاره‌شناسی و بررسی اجرام آسمانی علاقه‌مند شده و از سال ۸۹ با سفر بـه نقاط مختلف ایران بـه عکاسی نجومـی پرداخته است.
نمایشگاه که تا ۲۸ شـهریورماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۰ که تا ۲۲ دایر است. 
گالری سازه راس، لابی برج مـیلاد تهران، ورودی آ C
: نقاشی برج میلاد




[نمایشگاه عکاسی و نقاشی نجومـی درون برج مـیلاد - سایت عکاسی نقاشی برج میلاد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 16:37:00 +0000